Počet záznamov: 1  

Výrobková a inovačná stratégia podniku.

  1. Názov Výrobková a inovačná stratégia podniku.
    Autorské údajeJ. Karvaš
    Autor Karvaš J.
    Zdrojový dokumentPraktická škola marketingu. Č. 9 (1992), s. 17-25.
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydania[CS]
    Systematika 658.5 - Organizácia výroby. Plánovanie výroby. Konštrukcia. Kontrola výroby
    Heslá inovácia * výrobky nové * stratégia podniková * sortiment výroby * programy výrobné * prostriedky výrobné * obaly * predmety spotrebné * výrobky priemyselné * značky výrobné
    AnotáciaPlánovanie výrobkového sortimentu. Vymedzenie výrobku. Tvorba výrobného programu. Rozlišovanie dvoch veľkých skupín výrobkov z hľadiska výrobkovej stratégie firmy: spotrebné predmety a výrobné prostriedky. Klasifikácia spotrebných predmetov. Klasifikácia výrobných prostriedkov (priemyselných výrobkov). Značkovanie výrobkov ako súčasť strategického rozhodovania firmy. Strategický význam balenia výrobkov.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.