Počet záznamov: 1  

Marketingový management.

  1. Názov Marketingový management.
    Autorské údajeJ. Hron
    Autor Hron J.
    Zdrojový dokumentAgroekonomika. Roč. 1, č. 1 (1992), s. 23-25.
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydania[CS]
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * manažment * výrobky * výrobky nové * programy výrobné * ceny * predaj
    AnotáciaCharakteristika výrobného mixu (súčasti marketingového mixu). Vymedzenie výrobkového mixu. Dôležitosť výrobkového mixu pri vytváraní výrobného programu podniku. Zmeny vo výrobnom programe. Vývoj nového výrobku. Životný cyklus výrobku. Cenové nástroje-cenový mix. Predajný a komunikačný mix.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.