Počet záznamov: 1  

Podniková strategie na mezinárodních trzích

  1. Názov Podniková strategie na mezinárodních trzích : Analýza vektorů růstu
    Zdrojový dokumentModerní řízení. Roč. 29, č. 9 (1994), s. 13-18
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá stratégia podniková * trh medzinárodný * matice
    AnotáciaPri tvorbe podnikovej stratégie sa často prehliadajú medzinárodné možnosti jej realizácie. Jeden z nástrojov - analýza vektorového rastu. Táto analýza vedenia podniku pomáha pri rozhodovaní a voľbe optimálnej stratégie z hľadiska domácich aj medzinárodných podmienok trhu. 9 alternatív vektorov rastu.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.