Počet záznamov: 1
Dobré správy pre víťazov kreatívnych súťaží: kreatívna reklama naozaj predáva
Názov Dobré správy pre víťazov kreatívnych súťaží: kreatívna reklama naozaj predáva : Festival v Cannes Autorské údaje M. Lechnický Autor Lechnický Milan Zdrojový dokument Trend. Roč. 4, č. 41 (1994) Reklama. s. 12 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * práca tvorivá * Cannes * 1994 * jún * Monarch, a.s. Bratislava Anotácia Informácie sprístupňujúce názory svetových tvorcov na kreativitu v reklame ako ich zaznamenali pracovníci spoločnosti Monarch, a.s. Bratislava v Cannes v júni 1994 na festivale reklamy. Slovensko v Cannes. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1