Počet záznamov: 1  

Dobré správy pre víťazov kreatívnych súťaží: kreatívna reklama naozaj predáva

  1. Názov Dobré správy pre víťazov kreatívnych súťaží: kreatívna reklama naozaj predáva : Festival v Cannes
    Autorské údajeM. Lechnický
    Autor Lechnický Milan
    Zdrojový dokumentTrend. Roč. 4, č. 41 (1994)
    Reklama. s. 12
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * práca tvorivá * Cannes * 1994 * jún * Monarch, a.s. Bratislava
    AnotáciaInformácie sprístupňujúce názory svetových tvorcov na kreativitu v reklame ako ich zaznamenali pracovníci spoločnosti Monarch, a.s. Bratislava v Cannes v júni 1994 na festivale reklamy. Slovensko v Cannes.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.