Počet záznamov: 1
Báze dat pro marketing
Názov Báze dat pro marketing Autorské údaje J. Horký, B. Boček Autor Horký J. Spoluautori Boček B. Zdrojový dokument Marketing. Roč. 5, č. 1 (1994), s. 6-10 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * Česko * Slovensko * informácie * dáta * báza dát * počítače * bibliografia * technológie informačné * rešerše * MEDISTYL, spol. s r.o. Praha * STN International * katalógy * PROMT * Predicasts Inc. * USA * systém on-line * informácie faktografické * informácie obchodno-ekonomické Anotácia Prehľad marketingových báz dát (BD) prístupných našim užívateľom informácií v režime on-line. Vývoj informačných technológií v bývalom Československu. Obchodno-ekonomické BD: 1. BD o verejne publikovaných informáciách (faktografické BD - PROMT, INFOMAT; bibliografické BD - obmedzená využiteľnosť pre marketing; BD celých textov), 2. katalógy firiem, 3. štúdie. Jeden z najrozsiahlejších zdrojov báza PROMT (Predicasts Overview of Markets and Technology), informačný súbor obchodno-ekonomického charakteru americkej spoločnosti Predicasts Inc. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1