Počet záznamov: 1
In-store-marketing ve strategii maloobchodu
Názov In-store-marketing ve strategii maloobchodu Autorské údaje Petr Cimler Autor Cimler Petr Zdrojový dokument Acta oeconomica Pragensia : vědecký sborník Vysoké školy ekonomické v Praze. Roč. 4, č. 1 (1996), s. 85-93. - Praha : Česká asociace pojišťoven, 2003. ISSN 0032-2393 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá imidž * identita podniková * marketing * Česko * 1990-1995 * maloobchod * manažment * logistika Anotácia Image obchodu ako súčasť jeho podnikovej stratégie. Profilácia prevádzkovej jednotky firmy. Optimálne rozmiestenie tovaru v predajni. Obchodná logistika. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2003: 1-12
článok
Počet záznamov: 1