Počet záznamov: 1
Banky si budujú imidž najmä propagovaním produktov a služieb
Názov Banky si budujú imidž najmä propagovaním produktov a služieb Autorské údaje M. Podstupka, B. Žiačiková Autor Podstupka M. Spoluautori Žiačiková B. Zdrojový dokument Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 6, č. 27 (3. júla 1996). - Bratislava : Trendy, 1996. ISSN 1335-0684 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 336.71 - Bankovníctvo. Banky Heslá Slovensko * banky * reklama * propagácia * výdavky * prieskum spotrebiteľský * Poľnobanka, a.s. Bratislava * Komerční banka, a.s. Bratislava * Ľudová banka, a.s. Bratislava * Istrobanka, a.s. Bratislava * Poštová banka, a.s. Bratislava * VÚB, a.s. Bratislava * 1994 * 1995 * 1996 Anotácia Charakteristika propagácie produktov a služieb niektorých bánk: Poľnobanka, a.s. Bratislava, Komerční banka, a.s. Bratislava, Ľudová banka, a. s. Bratislava, Istrobanka, a.s. Bratislava, Poštová banka, a.s. Bratislava a VÚB, a.s. Bratislava. Spontánna znalosť bánk a ich reklamy. Výdavky bánk na reklamu v médiách v r. 1994, 1995 a v januári - máji 1996. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1996: 21-40
článok
Počet záznamov: 1