Počet záznamov: 1  

Medzinárodný marketingový mix v súčasných podmienkach globalizácie svetového trhu. 2

  1. Názov Medzinárodný marketingový mix v súčasných podmienkach globalizácie svetového trhu. 2
    Autorské údajeI. Merlinová
    Autor Merlinová I.
    Zdrojový dokument Marketing - praktické rady : mesačník pre šéfov a pracovníkov výroby, marketingu, predaja a odbytu. Roč. 7, č. 4 (1997), s. 103-106. - Bratislava : UNIAPRESS INTERNATIONAL, 1997
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing mix * marketing priamy * marketing medzinárodný * trh svetový * globalizácia * komunikácia * distribúcia * ceny * franchising * SVE
    AnotáciaMedzinárodný marketingový mix v súčasných podmienkach. Politický vplyv a spoločenské vzťahy ako prvky marketingového mixu. Medzinárodný mix vo vzťahu k trhom strednej a východnej Európy. Cena. Komunikačný mix. Distribučné kanály.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1997: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.