Počet záznamov: 1
Briefing medzi dvoma briefmi
SYS r031354 LBL ^^^^^naa^^22^^^^^^^^450^ 005 20230929095309.2 100 $a 19980518a1998 m y0sloc0103 ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Briefing medzi dvoma briefmi $f Marian Timoracký 330 $a Pravidlá dobrého briefingu. Vyjasnenie niektorých frekventovaných pojmov reklamnej tvorby. Pojmom briefing sa označuje stretnutie zástupcov agentúry za účelom hlbšieho oboznámenia sa s problematikou klientovho zadania. Základné úlohy briefingu. Briefové know-how. Pravidlá briefingu. Funkcie briefingu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*s122453 $1 011 $a 1335-2016 $1 200 1 $a Stratégie v reklame, marketingu a médiách $e Mesačník pre médiá, marketing a reklamu $v Č. 4 (Apríl 1998), s. 24 610 1-
$a briefing $9 eu_un_auth*h0001329 610 1-
$a brief $9 eu_un_auth*h0001328 610 1-
$a pojmy $9 eu_un_auth*h0004404 610 1-
$a agentúry $9 eu_un_auth*h0001018 610 1-
$a klienti $9 eu_un_auth*h0002742 610 1-
$a tvorba reklamy $9 eu_un_auth*h0006670 610 1-
$a koncepcie $9 eu_un_auth*h0002827 675 $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama 700 -1
$a Timoracký $b Marian $3 eu_un_auth*p0049443 $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 19980518 $g AACR2
Počet záznamov: 1