Počet záznamov: 1  

Briefing medzi dvoma briefmi

  1. SYSr031354
    LBL
      
    ^^^^^naa^^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20230929095309.2
    100
      
    $a 19980518a1998 m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Briefing medzi dvoma briefmi $f Marian Timoracký
    330
      
    $a Pravidlá dobrého briefingu. Vyjasnenie niektorých frekventovaných pojmov reklamnej tvorby. Pojmom briefing sa označuje stretnutie zástupcov agentúry za účelom hlbšieho oboznámenia sa s problematikou klientovho zadania. Základné úlohy briefingu. Briefové know-how. Pravidlá briefingu. Funkcie briefingu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*s122453 $1 011 $a 1335-2016 $1 200 1 $a Stratégie v reklame, marketingu a médiách $e Mesačník pre médiá, marketing a reklamu $v Č. 4 (Apríl 1998), s. 24
    610
    1-
    $a briefing $9 eu_un_auth*h0001329
    610
    1-
    $a brief $9 eu_un_auth*h0001328
    610
    1-
    $a pojmy $9 eu_un_auth*h0004404
    610
    1-
    $a agentúry $9 eu_un_auth*h0001018
    610
    1-
    $a klienti $9 eu_un_auth*h0002742
    610
    1-
    $a tvorba reklamy $9 eu_un_auth*h0006670
    610
    1-
    $a koncepcie $9 eu_un_auth*h0002827
    675
      
    $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama
    700
    -1
    $a Timoracký $b Marian $3 eu_un_auth*p0049443 $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 19980518 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.