Počet záznamov: 1
Marketingový manažment bankovej pobočky
Názov Marketingový manažment bankovej pobočky . I. časť Preklad názvu Marketing management at branch offices of banks Autorské údaje Jaroslav Kita Autor Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument BIATEC : odborný bankový časopis. Roč. 7, č. 6 (Jún 1999), s. 11-13. - Bratislava : Národná banka Slovenska, 1999. ISSN 1335-0900 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing manažment * banky * pobočky bankové * Slovensko Anotácia Aplikácia marketingového manažmentu v slovenských bankách. Cieľom marketingu je, aby banka dosiahla zisk - aby predávala rentabilne. Vytvorenie imidžu banky. Realizácia participatívneho manažmentu v bankách (spoločné rozhodovanie manažéra a jeho spolupracovníkov). Marketing pobočky. Pokračovanie v č. 7/99. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 1999: 1-6
článok
Počet záznamov: 1