Počet záznamov: 1
Reklama nie je všemocná
Názov Reklama nie je všemocná Autorské údaje Martin Augustín Autor Augustín Martin Zdrojový dokument Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. Č. 10 (1999), s. 30. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 1999. ISSN 1335-2008 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * kampane reklamné * marketing mix * agentúry * podpora predaja Anotácia Reklama patrí medzi najrýchlejšie sa prispôsobujúce oblasti na slovenskom trhu. Stanovenie cieľov reklamnej kampane. Globalizácia reklamy. Aj reklama potrebuje podporu v podobe marketing mixu. Správny výber reklamnej agentúry. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1999: 7-12
článok
Počet záznamov: 1