Počet záznamov: 1
Kvalita ako dôležitý marketingový aspekt v činnosti poisťovne
Názov Kvalita ako dôležitý marketingový aspekt v činnosti poisťovne Autorské údaje Anton Korauš Autor Korauš Antonín EUBFNHKPN - Katedra peňažníctva - zrušená Zdrojový dokument Marketing - praktické rady : mesačník pre šéfov a pracovníkov výroby, marketingu, predaja a odbytu. Roč. 9, č. 10 (1999), s. 173a-173e. - Bratislava : UNIAPRESS INTERNATIONAL, 1999 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 368 - Poisťovníctvo Heslá poisťovne * poisťovne komerčné * poistenie * produkty * služby * marketing * marketing interaktívny * poistné * propagácia * podpora predaja * prieskum trhu Anotácia Hlavná úloha marketingu je vytvoriť pre firemný produkt na trhu výhodnú trhovú pozíciu prostredníctvom špecifických marketingových nástrojov. Poistenie ako produkt poisťovne. Cena poistných produktov. Výpočet poistného. Distribúcia poistných produktov viaccestným marketingom. Využívanie priameho marketingu v poisťovníctve. Ciele propagačnej činnosti prostredníctvom jej nástrojov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1999: 1-12
článok
Počet záznamov: 1