Počet záznamov: 1  

Koncepcia globalizácie trhov - doporučenia pre marketingové stratégie

  1. Názov Koncepcia globalizácie trhov - doporučenia pre marketingové stratégie
    Preklad názvuStrategy of market globalization: recommendations for marketing analyses
    Autorské údajeDagmar Lesáková
    Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. Roč. 29, č. 1 (2000), s. 43-48. - Bratislava : Ekonomická univerzita, 2000. ISSN 0323-262X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá stratégia marketingová * globalizácia * trh * komunikácia marketingová * technológie komunikačné * marketing medzinárodný
    AnotáciaProblematika štandardizácie a adaptácie. Hybné sily procesu globalizácie. Marketingová stratégia a globalizácia. Tvorba vhodnej marketingovej stratégie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2000: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.