Počet záznamov: 1
Vybrané aspekty budovania pozitívnej corporate identity firiem poskytujúcich služby na medzinárodnom trhu cestovného ruchu
Názov Vybrané aspekty budovania pozitívnej corporate identity firiem poskytujúcich služby na medzinárodnom trhu cestovného ruchu Autorské údaje Otília Zorkóciová Autor Zorkóciová Otília EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Zdrojový dokument Acta academica karviniensia. Č. 2 (2001), s. 136-144. - Karviná Opava : Slezská univerzita v Opavě, 2001. ISSN 1212-415X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá identita podniková * dizajn * komunikácia marketingová * ruch cestovný * služby * marketing Anotácia Pojmové a obsahové vymedzenie corporate identity. Vývoj marketingovej koncepcie podnikania, trendy posledných rokov a špecifiká marketingu služieb do oblasti ktorého spadá aj cestovný ruch. Základné charakteristiky služieb v oblasti cestovného ruchu. Úrovne marketingového systému a základné princípy identity. Podnikový dizajn, jeho prednosti. Corporate communication. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2001: 1-2
článok
Počet záznamov: 1