Počet záznamov: 1
Marketingové pojetí úspěšnosti firem v EU a v ČR
Názov Marketingové pojetí úspěšnosti firem v EU a v ČR Autorské údaje Ludvík Čichovský Autor Čichovský Ludvík Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 1 (2002), s. 24-26 [čes. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2002. ISSN 1211-7315 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * podnikanie * firmy * Česko * Európska únia * výkony podnikové * konkurencia * filozofia Anotácia Úspešnosť (achive success) je podnikateľskými subjektami registrovaných v ČR a firmami podnikajúcich alebo registrovaných v Európskej únii chápaná odlišne. Integrácia ČR do EÚ a chápanie pojmu úspešnosť. Marketingová filozofia hodnôt a triáda úspešnosti. Triáda úspešnosti v chápaní firiem z EÚ. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2002: 1-6
článok
Počet záznamov: 1