Počet záznamov: 1  

Marketingové pojetí úspěšnosti firem v EU a v ČR

  1. Názov Marketingové pojetí úspěšnosti firem v EU a v ČR
    Autorské údajeLudvík Čichovský
    Autor Čichovský Ludvík
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 1 (2002), s. 24-26 [čes. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2002. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * podnikanie * firmy * Česko * Európska únia * výkony podnikové * konkurencia * filozofia
    AnotáciaÚspešnosť (achive success) je podnikateľskými subjektami registrovaných v ČR a firmami podnikajúcich alebo registrovaných v Európskej únii chápaná odlišne. Integrácia ČR do EÚ a chápanie pojmu úspešnosť. Marketingová filozofia hodnôt a triáda úspešnosti. Triáda úspešnosti v chápaní firiem z EÚ.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2002: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.