Počet záznamov: 1  

Rast reklamného trhu sa spomalil

  1. SYSr048205
    LBL
      
    ^^^^^naa^^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20230929113710.2
    100
      
    $a 20030320a2003 m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Rast reklamného trhu sa spomalil $f Pavel Hapák
    330
      
    $a Spomalenie rast reklamného trhu v roku 2002. Reklamný trh narástol o 6,5 percent. Vývoj hlavných ukazovateľov reklamného trhu SR. Objem reklamy v médiách v rokoch 1998-2002. Televízia ťahala trh, rádiá bez väčších zmien. Stagnácia reklamy v tlačových médiách. Optimistické hodnotenie vývoja všetkých foriem vonkajšej reklamy. Odhad vývoja reklamného trhu na Slovensku v roku 2003.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0052843 $1 011 $a 1335-2016 $1 200 1 $a Stratégie $e marketing, reklama, online a médiá $v Roč. 10, č. 2 (február 2003), s. 22-23 $1 210 $c SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA $a Bratislava $d 2003
    610
    1-
    $a reklama $9 eu_un_auth*h0005305
    610
    1-
    $a trhy $9 eu_un_auth*h0006601
    610
    1-
    $a reklama vonkajšia $9 eu_un_auth*h0005309
    610
    1-
    $a Slovensko $9 eu_un_auth*h0005739
    610
    1-
    $a 1998-2002
    675
      
    $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama
    700
    -1
    $a Hapák $b Pavel $3 eu_un_auth*p0006076 $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20030320 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.