Počet záznamov: 1
Rast reklamného trhu sa spomalil
SYS r048205 LBL ^^^^^naa^^22^^^^^^^^450^ 005 20230929113710.2 100 $a 20030320a2003 m y0sloc0103 ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Rast reklamného trhu sa spomalil $f Pavel Hapák 330 $a Spomalenie rast reklamného trhu v roku 2002. Reklamný trh narástol o 6,5 percent. Vývoj hlavných ukazovateľov reklamného trhu SR. Objem reklamy v médiách v rokoch 1998-2002. Televízia ťahala trh, rádiá bez väčších zmien. Stagnácia reklamy v tlačových médiách. Optimistické hodnotenie vývoja všetkých foriem vonkajšej reklamy. Odhad vývoja reklamného trhu na Slovensku v roku 2003. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0052843 $1 011 $a 1335-2016 $1 200 1 $a Stratégie $e marketing, reklama, online a médiá $v Roč. 10, č. 2 (február 2003), s. 22-23 $1 210 $c SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA $a Bratislava $d 2003 610 1-
$a reklama $9 eu_un_auth*h0005305 610 1-
$a trhy $9 eu_un_auth*h0006601 610 1-
$a reklama vonkajšia $9 eu_un_auth*h0005309 610 1-
$a Slovensko $9 eu_un_auth*h0005739 610 1-
$a 1998-2002 675 $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama 700 -1
$a Hapák $b Pavel $3 eu_un_auth*p0006076 $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20030320 $g AACR2
Počet záznamov: 1