Počet záznamov: 1  

Ofenzivní pojetí konkurenčního boje firmy

  1. Názov Ofenzivní pojetí konkurenčního boje firmy
    Autorské údajeFrantišek Bartes
    Autor Bartes František
    Zdrojový dokument Ekonomická revue : odborný časopis Ekonomické fakulty Vysoké školy báňské - Technické univerzity Ostrava. Roč. 6, č. 1 (2003), s. 34-44. - Ostrava : VŠB - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta, 2003. ISSN 1212-3951
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.137 - Konkurencia
    Heslá konkurencia * konkurencieschopnosť * manažéri * firmy * stratégia podniková * história * riadenie strategické * trh
    AnotáciaPojem konkurenčný boj. Ofenzívne a defenzívne chápanie strategického riadenia. Ofenzívny a defenzívny konkurenčný boj. Stratégia úspešného vedenia konkurenčného boja.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 1-3

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.