Počet záznamov: 1
Dizajn distribučného kanála a faktory ovplyvňujúce jeho tvorbu
Názov Dizajn distribučného kanála a faktory ovplyvňujúce jeho tvorbu Autor Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 1, č. 1 (2003), s. 25-29. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 658.512 - Výrobné plány. Určenie poradia pracovných postupov. Routing Heslá distribúcia * výrobky * dizajn * internet * technológie informačné * technológie komunikačné * segmentácia trhu * marketing * stratégia marketingová Anotácia Ciele distribučného kanála a jeho úspech. Tvorba a manažment distribučného kanála. Proces dizajnu distribučného kanála. Proces implementácie kanála. Vznik nových distribučných kanálov. Faktory ovplyvňujúce tvorbu dizajnu distribučného kanála. Báza dát ČLÁNKY Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2003: 1-4
článok
Počet záznamov: 1