Počet záznamov: 1
Riešenie reklamácie - prvok starostlivosti o zákazníka
Názov Riešenie reklamácie - prvok starostlivosti o zákazníka Preklad názvu Complaint Resolution - An Element of Customer Care Autorské údaje Mária Dzurová, Miroslav Mariaš, Jozef Čimo Autor Dzurová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Mariaš Miroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Čimo Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Acta academica karviniensia. Č. 2 (2004), s. 41- 58. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2004. ISSN 1212-415X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Heslá starostlivosť o zákazníkov * reklamácie * pojmy * tovar * kvalita * ochrana spotrebiteľa * zodpovednosť za vady * legislatíva Anotácia Pojem reklamácia. Analýza reklamácií. Štruktúra reklamácií podľa viacerých kritérií. Príčiny a miesto vzniku reklamácií. Koncepcia starostlivosti o zákazníkov. Predpoklady vybavovania reklamácií. Administratívne nároky a doklady pre vybavovanie reklamácií. Zodpovednosť za vybavovanie a evidencia reklamácií. Proces vybavovania a analýza reklamácií. Typové príklady reklamácií. Špecifické reklamácie. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E04 00651-001, OBF - Archív EPC, kópia titul. strany Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2004: 1-2
článok
Počet záznamov: 1