Počet záznamov: 1
Strategičeskij brend-menedžment
Názov Strategičeskij brend-menedžment : sozdanije, ocenka i upravlenije maročnym kapitalom Súbežný názov Strategic brand management Autorské údaje Kevin Lejn Keller, perevod: L. V. Gerasimčuk ... [et al.] Autor Keller Kevin Lane Ďalší autori Gerasimčuk L. V. (Prekladateľ) Vydavateľské údaje Moskva : Viľjams , 2005. - 697 s. Vydanie 2. izd. ISBN 5-8459-0682-2 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu ruština Krajina vydania Ruská federácia Systematika 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo Heslá značky výrobkov * hodnota * riadenie strategické * manažment strategický * kapitál vlastný * marketing * kontrola * tovar Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 820228
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 820228 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne
Počet záznamov: 1