Počet záznamov: 1
Zodpovenosť marketingu za buzudnú komiercializáciu života
Názov Zodpovenosť marketingu za buzudnú komiercializáciu života Súbežný názov Responsibility of marketing for unscrupulous commercialization of life Autorské údaje Dušan Špirko Autor Špirko Dušan Zdrojový dokument Horizonty podnikateľského prostredia : zborník príspevkov z medzinárodného interdisciplinárneho vedeckého kolokvia : 17. december 2012 Bratislava. S.249-255. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2012. ISBN 978-80-223-3347-4 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * stratégia marketingová * stratégia obchodná * nástroje marketingové * skupiny cieľové * spotrebitelia Anotácia Zhodnotenie snáh globálneho marketingu - formovať univerzálny typ spotrebiteľa pružne reagujúceho na marketingové podnety. Sumarizuje relevantné poznatky v naznačenom smere, analyzuje niektoré postupy a stratégie, prezentuje kritické reakcie a odvodzuje závery. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1