Počet záznamov: 1
Product placement v marketingovom komunikačnom mixe
Názov Product placement v marketingovom komunikačnom mixe Súbežný názov Product placement in the marketing communication mix Autorské údaje Anna Diačiková Autor Diačiková Anna Zdrojový dokument Marketingové trendy v znalostnej spoločnosti : zborník vedeckých statí 3. S. 34-44. - Ružomberok : VERBUM, 2014 / Čarnogurský Karol ; Mazúrek Jaroslav ; Černá Ľubica. ISBN 978-80-561-0143-8 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * médiá * film * televízia * produkty * značky * reklama * efektívnosť Anotácia Teoretické vymedzenie Product placementu. Product displacement. História Product placementu. Product placement v historických filmoch a v novších filmoch. Rozdelenie Product placementu. Vplyv Product placementu. Faktory ovplyvňujúce efektívnosť Product placementu. Cena Product placementu. Product placement v Európe a na Slovensku. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1