Počet záznamov: 1
Management of the retail processes by the tools of marketing
Názov Management of the retail processes by the tools of marketing Preklad názvu Manažment maloobchodných procesov nástrojmi marketingu Autorské údaje Marian Toman Autor Toman Marian EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument EDAMBA 2014 : proceedings of the international scientific conference for doctoral students and young researchers : 13th - 14th november 2014, Bratislava, Slovak Republic. pp. 581-589 [CD-ROM]. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2014 / Brčáková Martina ; Wallner Jozef ; Bartalosová Erika ; Baumgartner Boris ; EDAMBA 2014 International scientific conference. ISBN 978-80-225-4005-6 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 332.1 - Oblastné (regionálne) hospodárstvo. Priestorová ekonomika Heslá marketing manažment * maloobchod * analýzy * geografia * ekonomika priestorová Anotácia Priestorový marketing (geomarketing, spatial marketing) a nástroj GIS (geographic information system) ako zdroj inovačnej stratégie. Maloobchodné lokácie a GIS - modelovanie. Reklama a marketing manažment v maloobchode. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E14 01791-052, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 126.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1