Počet záznamov: 1
Purchasing behaviour of Czech single and its consequences on marketing communication effectiveness
Názov Purchasing behaviour of Czech single and its consequences on marketing communication effectiveness Preklad názvu Nákupné správanie českých singels a jeho dopady na efektivity marketingovej komunikácie Autorské údaje Martin Klepek, Kateřina Matušínská Autor Klepek Martin Spoluautori Matušínská Kateřina Zdrojový dokument Acta academica karviniensia : vědecký recenzovaný časopis. Roč. 16, č. 1 (2016), s. 57-69. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2016. ISSN 1212-415X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Systematika 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations Heslá správanie spotrebiteľa * segmentácia trhu * komunikácia marketingová * mix komunikačný * marketing mix Anotácia Charakter a význam trhovej segmentácie. Vybrané externé marketingové stimuly nákupného správania. Dotazníkový prieskum medzi singles v ČR o najvplyvnejších reklamných médiách. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2016: 1-4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 452.9 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1