Počet záznamov: 1
Tvorba brandu tam, kde sú zákazníci. Na internete
Názov Tvorba brandu tam, kde sú zákazníci. Na internete Súbežný názov Buiding brand there, where are the customers. On the internet Autorské údaje Jana Šmotláková Autor Šmotláková Jana Zdrojový dokument Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Kongresové centrum SAV, Smolenický zámok, 8. - 9. november 2016. S. 142-149 online. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2016 / Jurišová Vladimíra ; Klementis Martin ; Radošinská Jana ; Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-8105-839-4 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá budovanie značky * internet * marketing elektronický * zákazníci Anotácia Úspešné firmy, ktoré chcú budovať silnú značku pomocou úspešného brandingu a dostať sa do povedomia zákazníkov, musia byť na internete. Podľa štatistík a prieskumov z Consumer Barometer od spoločnosti Google vyplýva, že kľúčový pre branding je práve internet. Väčšina mladých ľudí je denne online. Online marketingová kampaň spoločnosti Hamé taktiež dokazuje výrazný vplyv internetu na tvorbu brandu a povedomia o značke, ako aj o ich novom produkte. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1