Počet záznamov: 1
Design thinking ako fenomén 21. storočia
Názov Design thinking ako fenomén 21. storočia Súbežný názov Design Thinking As a Phenomenon of the 21st Century Autorské údaje Dávid Hudák, Ivana Martičeková, Martin Novysedlák Autor Hudák Dávid EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Spoluautori Martičeková Ivana EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Novysedlák Martin EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku XII. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. S. 133-138 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4543-3 Poznámky APVV-15-0511 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá dizajn * dizajnéri * podnikanie * manažment * obchod Anotácia Popis fenoménu design thinking ako spôsobu, akým rozmýšľajú dizajnéri a aké nástroje a metódy používajú pri svojej práci. Pohľad na vývoj tohto fenoménu v posledných dvoch dekádach. Transformácia dizajnového priemyslu a zmeny v podnikaní. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E18 00921-015, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 387.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1