Počet záznamov: 1  

Perception of Digital Marketing: Art or Science?

  1. Názov Perception of Digital Marketing: Art or Science?
    Súbežný názovVnímanie digitálneho marketingu: umenie alebo veda?
    Autorské údajeMartin Kuchta, Monika Stanková
    Autor Kuchta Martin EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená
    Spoluautori Stanková Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 49, č. 2 (2020), s. 162-175 online. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2020. ISSN 0323-262X
    PoznámkyKEGA 016EU-4/2019
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá obchod elektronický * digitalizácia * marketing elektronický * kreativita * technológie nové * technológie obchodné
    AnotáciaSkúmanie či digitálni obchodníci, ktorí sú najviac postihnutí rozvojom moderných technológií, vnímajú marketingovú disciplínu skôr ako umenie alebo ako vedu. Kvantitatívny výskum vo forme online rozhovorov. Pohľad digitálnych marketingových pracovníkov na skúmanú problematiku a to, či je moderný marketing viac umením alebo vedou. Mikro a makroekonomické vnímanie informačných a komunikačných technológií.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE20 00324-001, online
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2020: 1-4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF627.3 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.