Počet záznamov: 1
Perception of Digital Marketing: Art or Science?
Názov Perception of Digital Marketing: Art or Science? Súbežný názov Vnímanie digitálneho marketingu: umenie alebo veda? Autorské údaje Martin Kuchta, Monika Stanková Autor Kuchta Martin EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená Spoluautori Stanková Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 49, č. 2 (2020), s. 162-175 online. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2020. ISSN 0323-262X Poznámky KEGA 016EU-4/2019 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá obchod elektronický * digitalizácia * marketing elektronický * kreativita * technológie nové * technológie obchodné Anotácia Skúmanie či digitálni obchodníci, ktorí sú najviac postihnutí rozvojom moderných technológií, vnímajú marketingovú disciplínu skôr ako umenie alebo ako vedu. Kvantitatívny výskum vo forme online rozhovorov. Pohľad digitálnych marketingových pracovníkov na skúmanú problematiku a to, či je moderný marketing viac umením alebo vedou. Mikro a makroekonomické vnímanie informačných a komunikačných technológií. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E20 00324-001, online Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2020: 1-4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 627.3 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1