Počet záznamov: 1
Využitie efektívnych nástrojov eMarketingu v na zvýšenie konkurencieschopnosti v oblasti elektronickej komercie
SYS 0294058 LBL 00000nbm--22^^^^^---450- 005 20240227091023.7 035 $a 544865d1-4883-4e9c-9286-e850a48d3b6f 100 $a 20230611d2023łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Využitie efektívnych nástrojov eMarketingu v na zvýšenie konkurencieschopnosti v oblasti elektronickej komercie $e diplomová práca $f Marek Mazar $g školiteľ: Mária Szivósová 210 $a Bratislava $d 2023 215 $a 67 s. 700 -1
$3 eu_un_auth*0082100 $a Mazar $b Marek $4 070 702 -1
$3 eu_un_auth*p0048885 $a Szivósová $b Mária $f 1958- $p EUBFHIKAI $4 727 $T Katedra aplikovanej informatiky FHI 712 02
$3 eu_un_auth*0000884 $a Fakulta hospodárskej informatiky EU $b Katedra aplikovanej informatiky $4 050 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20230611 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1