Počet záznamov: 1  

Využitie efektívnych nástrojov eMarketingu v na zvýšenie konkurencieschopnosti v oblasti elektronickej komercie

  1. SYS0294058
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20240227091023.7
    035
      
    $a 544865d1-4883-4e9c-9286-e850a48d3b6f
    100
      
    $a 20230611d2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Využitie efektívnych nástrojov eMarketingu v na zvýšenie konkurencieschopnosti v oblasti elektronickej komercie $e diplomová práca $f Marek Mazar $g školiteľ: Mária Szivósová
    210
      
    $a Bratislava $d 2023
    215
      
    $a 67 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0082100 $a Mazar $b Marek $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048885 $a Szivósová $b Mária $f 1958- $p EUBFHIKAI $4 727 $T Katedra aplikovanej informatiky FHI
    712
    02
    $3 eu_un_auth*0000884 $a Fakulta hospodárskej informatiky EU $b Katedra aplikovanej informatiky $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230611 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.