Počet záznamov: 1  

Impact of Innovations on the Promotion of Hotels in Historical Objects: a Quantitative Research From Slovakia

  1. Názov Impact of Innovations on the Promotion of Hotels in Historical Objects: a Quantitative Research From Slovakia
    Preklad názvuVplyv inovácií na propagáciu hotelov v historických objektoch: kvantitatívny výskum zo Slovenska
    Autorské údajeJaroslava Gburová, Vanda Čirčová
    Autor Gburová Jaroslava
    Spoluautori Čirčová Vanda EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Proceedings of the 42nd International Business Information Management Association Conference (IBIMA) : Global Economic Development Research within 2025 Vision : 22-23 November 2023. Pp. 547-553. - [Norristown] : International Business Information Management Association, 2023 ; International Business Information Management Association Conference Global Economic Development Research within 2025 Vision. ISSN 2767-9640
    PoznámkyFPPV-37-2023
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Heslá ruch cestovný * hotely * hotelierstvo * inovácia * marketing * propagácia * reklama * Slovensko
    AnotáciaVplyv inovácií na propagáciu hotelov v historických objektoch je téma, ktorá v súčasnom kontexte cestovného ruchu a hotelierstva naberá na význame. Historické objekty so svojou bohatou kultúrnou a architektonickou hodnotou predstavujú jedinečné možnosti, ale aj výzvy pre prevádzkovateľov hotelov. Aby tieto historické objekty mohli úspešne konkurovať moderným hotelom a osloviť cestovateľov, musia do svojho konceptu integrovať inovácie. Jedným z kľúčových aspektov je digitálna propagácia. V súčasnosti sa cestovatelia pri hľadaní ubytovania spoliehajú na internet a sociálne siete. Historické hotely, ktoré investujú do profesionálnych webov, aktívnej angažovanosti na sociálnych sieťach a efektívnej online reklamy, majú väčšiu šancu osloviť širšiu cieľovú skupinu. Cieľom tohto príspevku je poskytnúť teoretické zhrnutie skúmanej problematiky a analyzovať zistenia vplyvu inovácií na propagáciu a vnímanie kvality služieb v historických hoteloch z pohľadu respondentov. Na dosiahnutie cieľov štúdie sme pomocou dotazníkového prieskumu analyzovali vplyv inovácií na propagáciu a vnímanie kvality služieb v hoteloch v historických budovách. Respondenti boli náhodne vybraní z regiónu západného Slovenska. Na vyhodnotenie boli použité metódy Pearsonovho a Spearmanovho korelačného koeficientu. Príspevok poukazuje na dôležité závery pre manažérov hotelov v historických budovách, ktorí môžu využiť inovácie v propagácii na zvýšenie atraktivity svojich zariadení a zlepšiť spokojnosť hostí. Prispieva tiež k lepšiemu pochopeniu vplyvu inovácií na preferencie cestovateľov a perspektívy kvality služieb v kontexte historických hotelov.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE23 00702-002, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené 121.3 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.