Počet záznamov: 1  

Marketingový výzkum na vysoké škole v Dánsku

  1. Názov Marketingový výzkum na vysoké škole v Dánsku
    Autorské údajeM. Marhounová
    Autor Marhounová M.
    Zdrojový dokumentMarketing. Roč. 5, č. 4 (1994), s. 8-9
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * výskum vedecký * školy vysoké * Dánsko * TEMPUS * MAPP * spolupráca vedeckovýskumná * Business School of Aarhus
    AnotáciaProgram TEMPUS - podpora vzdelávania inštitúciám. Skúsenosti s organizáciou a realizáciou výskumu na katedre marketingu v Business School of Aarhus v Dánsku. Výskumný projekt Market-based Process and Product Innovation in the Food Sector MAPP (Trhovo orientovaná inovácia procesov a produktov v potravinárskom sektore). Zapojenie študentov do výskumných prác.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.