Počet záznamov: 1  

Marketing a řízení prodeje: Principy marketingu. 1

  1. Názov Marketing a řízení prodeje: Principy marketingu. 1
    Autorské údajeG.P. Boulden, V. Šafaříková
    Autor Boulden G.P.
    Spoluautori Šafaříková V.
    Zdrojový dokument Obchod kontakt marketing : časopis pro zahraniční obchod. Roč. 6, č. 4 (Duben 1997), s. 18-19. - Praha : QplusQ, 1997. ISSN 1210-4531
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * koncepcie * firmy * stratégia marketingová * produkty * služby * ceny * distribúcia
    AnotáciaCharakteristika princípov a prístupov k marketingu, ktoré majú všeobecnú platnosť. Koncepcia marketingu, jej fungovanie, prínos a výhody. Orientácia firmy na zákazníka. Firma zameraná na produkt alebo služby. Ponúkaný produkt alebo služby. Ceny produktov, určovanie cien. Veľkosť trhu. Propagácia. Distribúcia.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1997: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.