Počet záznamov: 1  

Stratégia: (ne)zvyšovať ceny...

  1. Názov Stratégia: (ne)zvyšovať ceny...
    Autorské údajeRenata Kapšová
    Autor Kapšová Renata
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 7 (Júl 1999), s. 8. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 1999. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.5 - Zahraničný obchod
    Heslá prirážky dovozné * ceny * káva * Slovensko * spotreba * reklama * výdavky
    AnotáciaZavedenie dovoznej prirážky a jej dopad na producentov kávy. Vývoj priamej spotreby kávy na Slovensku. Obchodné a marketingové stratégie rozhodnú o postavení producentov kávy na slovenskom trhu. Výdavky na reklamu jednotlivých značiek kávy.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1999: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.