Počet záznamov: 1
Rast reklamného trhu sa spomalil
Názov Rast reklamného trhu sa spomalil Autorské údaje Pavel Hapák Autor Hapák Pavel Zdrojový dokument Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. Roč. 10, č. 2 (február 2003), s. 22-23. - : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA Bratislava, 2003. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * trhy * reklama vonkajšia * Slovensko * 1998-2002 Anotácia Spomalenie rast reklamného trhu v roku 2002. Reklamný trh narástol o 6,5 percent. Vývoj hlavných ukazovateľov reklamného trhu SR. Objem reklamy v médiách v rokoch 1998-2002. Televízia ťahala trh, rádiá bez väčších zmien. Stagnácia reklamy v tlačových médiách. Optimistické hodnotenie vývoja všetkých foriem vonkajšej reklamy. Odhad vývoja reklamného trhu na Slovensku v roku 2003. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2003: 1-6 + 8 príl.
článok
Počet záznamov: 1