Počet záznamov: 1  

Marketing v Európskej únii

  1. Názov Marketing v Európskej únii : propagácia a marketing tabakových výrobkov
    Autorské údajeaut. Patrik Križanský
    Autor Križanský Patrik
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 10 (2003), s. 6-7 [slov. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.92 - Medzinárodná hospodárska spolupráca
    Heslá Európska únia * marketing * Slovensko * výrobky tabakové * propagácia * smernice * prostredie podnikateľské * výrobcovia
    AnotáciaPo vstupe Slovenska do EÚ na jeho území nadobudnú platnosť právne normy prijaté na centrálnej úrovni EÚ. Podnikateľské prostredie EÚ a marketing tabaku a tabakových výrobkov. Európska únia a legislatívne pravidlá na tabakové výrobky. Ďalšie pravidlá regulujúce označenie a balenie tabakových výrobkov. Silná tabaková lobby proti novej európskej smernici. Svetová zdravotnícka organizácia a Rámcový dohovor o kontrole tabaku. Situácia tabakového marketingu na Slovensku. Ďalšie smerovanie Európskej únie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.