Počet záznamov: 1
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku v podmínkách udržitelného rozvoje metodou marketingového auditu
Názov Hodnocení konkurenceschopnosti podniku v podmínkách udržitelného rozvoje metodou marketingového auditu Preklad názvu The Evaluation of the enterprise competitive ability by the marketing audit method in the conditions of sustainable development Autorské údaje aut. Marcela Kožená Autor Kožená Marcela Zdrojový dokument E + M. Ekonomie a management : odborný ekonomický časopis. Roč. 6, č. 2 (2003), s. 76-80. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, 2003. ISSN 1212-3609 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.137 - Konkurencia Heslá konkurencieschopnosť * podnik * stratégia podniková * ochrana prostredia životného * rozvoj trvalo udržateľný Anotácia Hodnotenie konkurencieschopnosti podniku v podmienkach udržateľného rozvoja. Meranie konkurencieschopnosti podniku v podmienkach udržateľného rozvoja na základe marketingového auditu zameraného na hodnotenie podnikovej stratégie. Stanovenie kľúčových faktorov pre dosiahnutie konkurencieschopnosti. Hodnotenie kľúčových faktorov a vytvorenie modelu konkurencieschopnosti. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2003: 1-4 + mim. č. + špec. č.
článok
Počet záznamov: 1