Počet záznamov: 1
Význam prvkov kvality pre formovanie ponuky podniku
Názov Význam prvkov kvality pre formovanie ponuky podniku Preklad názvu Importance of quality elements for formulation of company proposal Autorské údaje aut. Anna Križanová Autor Križanová Anna Zdrojový dokument Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. Roč. 11, č. 4 (2003), s. 30-33. - Žilina : MASM, 2003. ISSN 1335-9231 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá taktika podniková * ponuka * spokojnosť zákazníkov * prieskum trhu * zdroje informácií * metódy Anotácia Proces formovania ponuky. Prieskum trhu. Informačné zdroje marketingového prieskumu. Individualizácia výrobku alebo služby. Štádium formovania ponuky. Závažnosť prvkov kvality. Vymedzenie prvkov kvality. Vyhodnotenie prvkov kvality. Stanovenie váhy dôležitosti. Metóda váženého aritmetického priemeru. Metóda párového porovnávania. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2003: 1-4
článok
Počet záznamov: 1