Počet záznamov: 1
Aj spotrebiteľ sa učí
Názov Aj spotrebiteľ sa učí Autorské údaje aut. Hana Adamková Autor Adamková Hana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Zdrojový dokument Slovenský Výber : mesačník manažmentu obchodu. Roč. 8, č. 2 (2004), s. 26. - Bratislava : SON MEDIA, 2004. ISSN 1335-9266 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Heslá spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * informácie * odmeny * psychológia Anotácia Spotrebiteľ si postupne vytvára vzťah medzi pocitom a podnetom, ktorý vyvoláva konkrétne správanie. Opakované väzby a podmieňovanie. Na vytvorenie trvalého vzťahu zákazníka je dôležitou podmienkou opakovanie. Zovšeobecňovanie (generalizovanie) - vysvetlenie pojmu. Význam odmeny, ktorú zákazník získa pri vytvorení konkrétneho vzťahu. Kategória EPC Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E04 00393-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2004: 1-12
článok
Počet záznamov: 1