Počet záznamov: 1
Metody matematické statistiky v marketingovém výzkumu
Názov Metody matematické statistiky v marketingovém výzkumu Preklad názvu Statistics methods in the marketing research Autorské údaje aut. Michal Medek, Stanislav Kudela Autor Medek Michal Spoluautori Kudela Stanislav Zdrojový dokument E + M. Ekonomie a management : odborný ekonomický časopis. Roč. 6, č. Mimořádné číslo (2003), s. 43-46. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, 2003. ISSN 1212-3609 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 519.2 - Pravdepodobnosť a matematická štatistika Heslá prieskum trhu * marketing * výskum trhu * metódy štatistické * štatistika matematická * súbory štatistické * súbory výberové * indukcia štatistická Anotácia V poznaní trhu hrajú významnú rolu marketingový výskum či priamo výskum trhu a štatistické metódy pri ňom používané. Odlišnosti kľúčových termínov marketingový výskum a výskum trhu. Postavenie štatistiky v marketingovom výskume. Charakteristiky výberového štatistického súboru. Štatistická indukcia. Chyby vyskytujúce sa behom výskumu pri jeho vyhodnocovaní. Záverečné doporučenia pri zadávaní marketingového výskumu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2003: 1-4 + mim. č. + špec. č.
článok
Počet záznamov: 1