Počet záznamov: 1
Uplatňovanie Competitive Intelligence v marketingu slovenských podnikateľských subjektov pri zvyšovaní konkurencieschopnosti v globálnom konkurenčnom prostredí
Názov Uplatňovanie Competitive Intelligence v marketingu slovenských podnikateľských subjektov pri zvyšovaní konkurencieschopnosti v globálnom konkurenčnom prostredí Autorské údaje Miloslav Rosenberg Autor Rosenberg Miloslav EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Zdrojový dokument Adaptácia medzinárodného marketingu v slovenských podmienkach : zborník. S. 80-97. - Bratislava : [s.n.], 2003. ISBN 80-225-1656-2 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.2 - Informačná činnosť. Informácie. Poradenská služba. Konzultácie Heslá informácie * podnikanie * marketing * konkurencieschopnosť * competitive intelligence * obchod medzinárodný * stratégia podniková * globalizácia Anotácia Využitie Competitive Intelligence (CI) v marketingu medzinárodného obchodu. Charakteristika CI. SCIP - Society of Competitive Intelligence Professionals - charakteristika organizácie, ciele a úlohy. Produktový rad CI - základnú produktovú líniu tvorí desať produktov (rôzne druhy spravodajstva). Využitie Competitive Intelligence v kontexte medzinárodného obchodu. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1