Počet záznamov: 1
4P STV
SYS 0022801 LBL 01275naa$$2200277$$$450$ 005 20231004064951.0 100 $a 20041130a2004łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a 4P STV $e aký je marketing ? $f Ivana Šimlovičová, Vladislav Doktor, Martin Mazág 330 $a Pohľad na to, ako sa STV darilo napĺňať jej marketingový plán - tesne pred zavŕšením reformy. Štyri slová predstavujúce revolučné zmany: produkt, cena, miesto, promotion. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0069947 $1 011 $a 1335-2016 $1 200 1 $a Stratégie $e marketing, reklama, online a médiá $v Roč. 11, č. 11 (november 2004) $1 210 $a Bratislava $c SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA $d 2004 463 -1
$1 200 1 $a Marketing & Media $v s. 11-15 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006450 $a televízia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005161 $a prostriedky masovokomunikačné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002109 $a financovanie 675 $a 621.39 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000266 $x Oznamovacia elektrotechnika 700 -1
$3 eu_un_auth*p0071424 $a Šimlovičová $b Ivana $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0005570 $a Doktor $b Vladislav $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*p0049270 $a Mazág $b Martin $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20041130 $g AACR2
Počet záznamov: 1