Počet záznamov: 1  

4P STV

  1. SYS0022801
    LBL
      
    01275naa$$2200277$$$450$
    005
      
    20231004064951.0
    100
      
    $a 20041130a2004łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a 4P STV $e aký je marketing ? $f Ivana Šimlovičová, Vladislav Doktor, Martin Mazág
    330
      
    $a Pohľad na to, ako sa STV darilo napĺňať jej marketingový plán - tesne pred zavŕšením reformy. Štyri slová predstavujúce revolučné zmany: produkt, cena, miesto, promotion.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0069947 $1 011 $a 1335-2016 $1 200 1 $a Stratégie $e marketing, reklama, online a médiá $v Roč. 11, č. 11 (november 2004) $1 210 $a Bratislava $c SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA $d 2004
    463
    -1
    $1 200 1 $a Marketing & Media $v s. 11-15
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006450 $a televízia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005161 $a prostriedky masovokomunikačné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002109 $a financovanie
    675
      
    $a 621.39 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000266 $x Oznamovacia elektrotechnika
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0071424 $a Šimlovičová $b Ivana $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0005570 $a Doktor $b Vladislav $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0049270 $a Mazág $b Martin $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20041130 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.