Počet záznamov: 1  

Marketingový prístup k riadeniu a rozvoju miest

  1. Názov Marketingový prístup k riadeniu a rozvoju miest
    Preklad názvuMarketing Approach to Cities and Towns Management and Development
    Autorské údajeFerdinand Daňo, Eva Hanuláková
    Autor Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu a hospodársku politiku. Roč. 52, č. 7 (2004), s. 891-900. - Bratislava : Ústav slovenskej a svetovej ekonomiky SAV, 2004. ISSN 0013-3035
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * rozvoj regionálny * mestá * obce * plánovanie regionálne * plánovanie strategické * marketing mix * stratégia marketingová
    AnotáciaVýznam marketingovej koncepcie a jej miesto v procese riadenia a rozvoja miest. Strategické marketingové plánovanie a jeho úloha pri riešení problémov súčasných miest. Nástroje a oblasti marketingu mesta a ich špecifiká. Marketingová stratégia mesta.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich karentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE04 00515-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2004: 6-10

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.