Počet záznamov: 1
Marketingový prístup k riadeniu a rozvoju miest
Názov Marketingový prístup k riadeniu a rozvoju miest Preklad názvu Marketing Approach to Cities and Towns Management and Development Autorské údaje Ferdinand Daňo, Eva Hanuláková Autor Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu a hospodársku politiku. Roč. 52, č. 7 (2004), s. 891-900. - Bratislava : Ústav slovenskej a svetovej ekonomiky SAV, 2004. ISSN 0013-3035 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * rozvoj regionálny * mestá * obce * plánovanie regionálne * plánovanie strategické * marketing mix * stratégia marketingová Anotácia Význam marketingovej koncepcie a jej miesto v procese riadenia a rozvoja miest. Strategické marketingové plánovanie a jeho úloha pri riešení problémov súčasných miest. Nástroje a oblasti marketingu mesta a ich špecifiká. Marketingová stratégia mesta. Kategória EPC Vedecké práce v domácich karentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E04 00515-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2004: 6-10
článok
Počet záznamov: 1