Počet záznamov: 1
Regionální inspirace pro marketing
SYS 0023954 LBL 01486naa$$2200229$$$450$ 005 20221207104934.8 100 $a 20050114d2004łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a cze $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Regionální inspirace pro marketing $f Jiří Hofman 330 $a Význam marketingu nielen pre úspešnosť podnikov, ale aj pre rozvoj regiónov. Vymedzenie pojmu ideálna predstava či ideálny obraz regiónu a jeho využitie v regionálnom marketingu. Formulácia ideálnej predstavy či vízie pre región. Požiadavky, ktoré musí spĺňať ideálna predstava, aby mohla splniť svoju úlohu v regionálnom marketingu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0020500 $1 010 $a 80-225-1879-4 $1 200 1 $a Ekonomika firiem 2004 $e (zborník z medzinárodnej konferencie) $h II. diel $f zost. Tatiana Varcholová $v S. 525-529 $1 210 $a Košice $c Podnikovohospodárska fakulta v Košiciach $d 2004 $1 215 $a 666 s. $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048937 $a Varcholová $b Tatiana $4 220 $1 710 12 $3 eu_un_auth*0005005 $a Ekonomika firiem 2004 $b Medzinárodná konferencia $e Michalovce, Slovensko $f 16.-17.9.2004 $4 070 $1 712 02 $3 eu_un_auth*k0001139 $a Ekonomická univerzita v Bratislave $b Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach $4 070 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003224 $a marketing regionálny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006973 $a vízie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005276 $a regióny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004457 $a politika regionálna 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0050784 $a Hofman $b Jiří $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20050114 $g AACR2
Počet záznamov: 1