Počet záznamov: 1  

Metódy faktorovej analýzy v marketingu

  1. SYS0028134
    LBL
      
    01624naa$$2200397$$$450$
    005
      
    20240502071429.8
    100
      
    $a 20050429a2005łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Metódy faktorovej analýzy v marketingu $f Branislav Pacák, Daniela Sivašová
    330
      
    $a Metódy zníženia dimenzie v marketingu. Metódy faktorovej analýzy. Ilustračný príklad.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0089671 $1 011 $a 1336-1732 $1 200 1 $a Nová ekonomika $d <The> New economy $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $z eng $v Roč. 4, č. 1 (marec 2005), s. 95-99 $1 210 $a Nové Zámky $c Secos $d 2005
    541
    1-
    $a Methods of factors analysis in marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001078 $a analýza faktorová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007186 $a výskum dopytu
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005839 $a spoločnosti obchodné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001749 $a dodávatelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002460 $a informácie
    675
      
    $a 519.2 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000240 $x Pravdepodobnosť a matematická štatistika
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0069906 $a Pacák $b Branislav $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0043269 $a Sivašová $b Daniela $f 1955- $p EUBFHIKSA $4 070 $T Katedra štatistiky FHI
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20050429 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.