Počet záznamov: 1
Metódy faktorovej analýzy v marketingu
SYS 0028134 LBL 01624naa$$2200397$$$450$ 005 20240502071429.8 100 $a 20050429a2005łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Metódy faktorovej analýzy v marketingu $f Branislav Pacák, Daniela Sivašová 330 $a Metódy zníženia dimenzie v marketingu. Metódy faktorovej analýzy. Ilustračný príklad. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0089671 $1 011 $a 1336-1732 $1 200 1 $a Nová ekonomika $d <The> New economy $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $z eng $v Roč. 4, č. 1 (marec 2005), s. 95-99 $1 210 $a Nové Zámky $c Secos $d 2005 541 1-
$a Methods of factors analysis in marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001078 $a analýza faktorová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007186 $a výskum dopytu 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005839 $a spoločnosti obchodné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001749 $a dodávatelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002460 $a informácie 675 $a 519.2 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000240 $x Pravdepodobnosť a matematická štatistika 700 -1
$3 eu_un_auth*p0069906 $a Pacák $b Branislav $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*p0043269 $a Sivašová $b Daniela $f 1955- $p EUBFHIKSA $4 070 $T Katedra štatistiky FHI 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20050429 $g AACR2
Počet záznamov: 1