Počet záznamov: 1
Štandardizácia kvality produktov
Názov Štandardizácia kvality produktov Autorské údaje Marta Karkalíková, Alica Lacková Autor Karkalíková Marta EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Spoluautori Lacková Alica EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Zdrojový dokument Vybrané problémy obchodnej a marketingovej terminológie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej na počesť Prof. Marty Kulčákovej, CSc.. S. 111-116. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1999. ISBN 80-225-1185-4 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo Heslá riadenie kvality * kvalita výrobkov * služby * štandardizácia * normy ISO * certifikácia Anotácia Normy pre riadenie a zabezpečovanie kvality - normy radu STN ISO 9000. Manažérstvo kvality a prvky systému kvality. Úsilie o novú kvalitu podľa týchto noriem môže vyvrcholiť certifikáciou zavedeného systému. Certifikácia - medzinárodne platné potvrdenie oprávnenej nezávislej uznávanej organizácie o tom, že produkt (výrobok alebo služba) je v zhode s predpísaným alebo iným (napr. dohodnutým) normatívnym dokumentom. S certifikáciou služieb sú spojené rôzne externé a interné ciele. Certifikácia ako nástroj dlhodobého a základného riadenia kvality v podniku.. Pri certifikácii služieb sa spravidla tiež používajú normy ISO 9000-9004, najmä norma ISO 9004-2. Báza dát ČLÁNKY Odkazy (1) - KNIHY
článok
Počet záznamov: 1