Počet záznamov: 1
Svätý grál marketingu možno nájdete s počítačom (II) - Výhody simulácií
Názov Svätý grál marketingu možno nájdete s počítačom (II) - Výhody simulácií Autorské údaje Martin Babiak Autor Babiak Martin EUBFNHKFI - Katedra financií FNH Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 3, č. 1-2 (2005), s. 20-23. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2005. ISSN 1336-1864 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 519.87 - Matematické modely operačného výskumu Heslá simulácia * modely simulačné * modely stochastické * inteligencia umelá * siete neurónové * počítače Anotácia Pokračovanie článku z predchádzajúceho čísla. Simulácia nákupného rozhodovacieho procesu bytov jedného vchodu vo vzťahu k predajniam. Výhody simulácií v porovnaní s inými modelovacími technikami. Výhoda transformácie makra na mikro. Využitie modelu stochastického, deterministického a technológií umelej inteligencie. Zohľadniteľnosť nekvantifikovateľných veličín. Kategória EPC Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E05 01049-001, FNH - Archív EPC, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2005: 1-4
článok
Počet záznamov: 1