Počet záznamov: 1
Marketingové aktivity vzdelávacích inštitúcií
Názov Marketingové aktivity vzdelávacích inštitúcií Preklad názvu Marketing activities of the educational institutions Autorské údaje Zuzana Hrúziková, Michal Munk Autor Hrúziková Zuzana Spoluautori Munk Michal Zdrojový dokument Technológia vzdelávania : vedecko-pedagogický časopis. Roč. 13, č. 4 (2005). - Nitra : SlovDidac, 2005 Slovenský učiteľ : príloha Technológie vzdelávania. Č. 4 (2005), s. 4-6. ISSN 1335-003X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá školy stredné * marketing * Slovensko * výskum * hypotézy * metódy štatistické Anotácia Problematika marketingových aktivít škôl. Na základe výskumu realizovaného na stredných školách v SR sú uvedené používané marketingové aktivity, ktoré sa najviac približujú optimálnemu stavu. Vyhodnotenie dôvodov, ktoré sú prekážkou pri realizácii aktivít. Výskum marketingových aktivít. Stanovenie výskumu, predmet výskumu. Spracovanie dotazníkov a výsledky výskumu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2005: 1-10 + 10 príl
článok
Počet záznamov: 1