Počet záznamov: 1  

Marketingové aktivity vzdelávacích inštitúcií

  1. Názov Marketingové aktivity vzdelávacích inštitúcií
    Preklad názvuMarketing activities of the educational institutions
    Autorské údajeZuzana Hrúziková, Michal Munk
    Autor Hrúziková Zuzana
    Spoluautori Munk Michal
    Zdrojový dokument Technológia vzdelávania : vedecko-pedagogický časopis. Roč. 13, č. 4 (2005). - Nitra : SlovDidac, 2005
    Slovenský učiteľ : príloha Technológie vzdelávania. Č. 4 (2005), s. 4-6. ISSN 1335-003X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá školy stredné * marketing * Slovensko * výskum * hypotézy * metódy štatistické
    AnotáciaProblematika marketingových aktivít škôl. Na základe výskumu realizovaného na stredných školách v SR sú uvedené používané marketingové aktivity, ktoré sa najviac približujú optimálnemu stavu. Vyhodnotenie dôvodov, ktoré sú prekážkou pri realizácii aktivít. Výskum marketingových aktivít. Stanovenie výskumu, predmet výskumu. Spracovanie dotazníkov a výsledky výskumu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 1-10 + 10 príl

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.