Počet záznamov: 1
Využitie nástrojov marketingového mixu v neziskových organizáciách
Názov Využitie nástrojov marketingového mixu v neziskových organizáciách Autorské údaje Ľudovít Hajduch Autor Hajduch Ľudovít EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2005 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave. S. 355-358. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU v Bratislave, 2005 / Majtán Miroslav ; Lulkovičová Ľudmila ; Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2005 Medzinárodná vedecká konferencia ; Ekonomická univerzita v Bratislave Fakulta podnikového manažmentu. ISBN 80-225-2107-8 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * marketing mix * nástroje marketingové * organizácie neziskové Anotácia Optimálny marketingový mix vyjadruje skutočnosť ako môže nezisková organizácia s čo najmenším množstvom prostriedkov (finančných, materiálnych a ľudských) a úsilím dosiahnuť svoje ciele a uspokojiť potreby a želania zákazníkov. Marketingový mix a jeho 4 kľúčové prvky - produkt, cena, propagácia, miesto (4P). V marketingu neziskových organizácií pribúda ďalší prvok - ľudia. Základná úloha marketingu v neziskových organizáciách nie je propagácia produktu s cieľom rozšírenia produktu na trhu, ale marketing tu má slúžiť na určenie vhodnosti a potrebnosti produktu, oslovenie cieľového trhu, budovanie dobrého imidžu a získavanie finančných prostriedkov pre svoju činnosť. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E05 00291-034, FPM - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1