Počet záznamov: 1  

Aplikácia geografických informačných systémov v marketingu

  1. ŽÁK, Štefan. Aplikácia geografických informačných systémov v marketingu. In Obchodné podnikanie a marketing v novom európskom hospodárskom priestore : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie pri príležitosti 35. výročia vzniku Obchodnej fakulty konanej pod záštitou podpredsedu vlády SR Ivana Mikloša. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. ISBN 80-225-1904-9, s. 413-415
    Ohlasy:
    [4] KITA, Pavol. Riadenie ponuky. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. ISSN 1336-1864, 2006, roč. 4, č. 3-4, s. 21-24.
    [4] FRANCOVÁ, Zuzana. Teória obchodu : vybrané state. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. 189 s. ISBN 978-80-225-2725-5.
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.