Počet záznamov: 1  

Maržová elasticita spotrebiteľskej ceny

  1. Názov Maržová elasticita spotrebiteľskej ceny
    Autorské údajeĽubomír Strieška, Eleonóra Fendeková
    Autor Strieška Ľubomír EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Fendeková Eleonora EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Podnikateľské prostredie a etika podnikania : zborník z vedeckej konferencie : Bratislava 18.5.2006. S. 116-121. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006 / Šúbertová Elena ; Kovaľov Andrej ; Šagátová Slavka ; Podnikateľské prostredie a etika podnikania Vedecká konferencia ; Fakulta podnikového manažmentu EU Katedra podnikovohospodárska. ISBN 80-225-2199-X
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien
    Heslá ceny spotrebiteľské * pružnosť cenová * monopoly * konkurencia
    AnotáciaOdvodenie maržovej elasticity spotrebiteľskej ceny a index spotrebiteľskej ceny, keď sa mení sadzba obchodnej marže. Autori v príspevku odvodili vzťahy pre monopol a na záver ich konfrontovali s dokonalou konkurenciou.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE06 00086-020, FPM - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.