Počet záznamov: 1
Ako merať efektivitu filantropie ?
Názov Ako merať efektivitu filantropie ? Autorské údaje Renata Môciková Autor Môciková Renata Zdrojový dokument Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. Č. 10 (október 2006), s. 19. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2006. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá firmy * dary * meranie * metodika * investovanie * štandardy * efektívnosť investícií Anotácia Komplexná metodika na meranie firemného darcovstva a komunitného investovania - Štandard komunitného investovania. Metodika vznikla vo Veľkej Británii a používa sa od roku 1994. Používajú ju aj firmy v Kanade, v Austrálii, v ČR. Používanie štandardov v komunitnom investovaní je nevyhnutným predpokladom efektívneho manažovania. Stáva sa naviac solídnym základom pre nastavenie rozpočtu a úspešné reportovanie. Ambíciou projektu zavedenom na slovenskom trhu je poskytnúť firmám prehľad o efektivite ich darcovstva a uľahčiť formulovanie darcovskej stratégie. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2006: 7-12 + 11 príl.
článok
Počet záznamov: 1